Spelvoorwaarden winacties Psychologie Magazine

  1. Deze actievoorwaarden zijn van toepassing op de winacties van Psychologie Magazine. (hierna: ‘de actie’), een uitgave van B.V. Weekbladpers, onderdeel van WPG Uitgevers BV, hierna ook te noemen ‘Psychologie Magazine’. Deze actie wordt georganiseerd in samenwerking met diverse partners.
  2. Door deelname aan de actie verklaren de deelnemers deze actievoorwaarden te hebben gelezen en akkoord te gaan met deze actievoorwaarden.
  3. Deelname staat open voor inwoners van Nederland en België. Deelname is uitgesloten voor personen onder de 18 jaar, alsmede voor medewerkers van B.V. Weekbladpers, WPG Uitgevers BV en alle andere bij de totstandkoming van deze actie betrokken partners.
  4. Deelname vindt plaats op de daarvoor door Psychologie Magazine aangegeven wijze.
    1. De deelnemer kan zich op psychologiemagazine.nl/win inschrijven voor de prijzen. Per prijs kan de deelnemer zich eenmaal inschrijven. Het is de deelnemer toegestaan om zich op meerdere prijzen in te schrijven. Ook dient de deelnemer akkoord te gaan met deze actievoorwaarden middels een opt-in.
    2. Het inschrijven vindt plaats op een achterliggende pagina. Op deze pagina treft de deelnemer een formulier waarop de deelnemer zijn/haar NAW-gegevens verplicht in dient te vullen.
    3. Deelnemers die een prijs hebben gewonnen ontvangen hierover bericht per e-mail.
  5. Alle informatie over de Actie alsmede deze actievoorwaarden zijn te vinden op psychologiemagazine.nl/win.
  6. In geval van fraude of onrechtmatige beïnvloeding van de Actie behoudt Psychologie Magazine zich het recht voor om deelnemers uit te sluiten, niet tot het uitkeren van prijzen over te gaan of het recht op een prijs te laten vervallen.
  7. Wij maken u er op attent dat de door u aan ons verstrekte persoonsgegevens zoals naam, (e-mail)adres en telefoonnummers worden opgenomen in het gegevensbestand van WPG Uitgevers BV. Deze gegevens worden gebruikt voor de uitvoering van de Actie en de uitreiking van de eventuele prijzen. Uw gegevens kunnen worden gebruikt om u op de hoogte te houden van interessante informatie en aanbiedingen van producten en diensten van WPG Uitgevers of haar dochterondernemingen. Indien u geen prijs stelt op deze informatie, kunt u dit per e-mail melden bij abonnement@weekbladpers.nl of schriftelijk bij onze klantenservice, Postbus 960, 1000 AZ Amsterdam. Voor meer informatie verwijzen wij naar psychologiemagazine.nl/algemene-voorwaarden.
  8. Psychologie Magazine heeft te allen tijde het recht de inhoud van de Actie en/of de prijzen aan te passen en om deze voorwaarden aan te passen. In geval van een wijziging wordt een nieuwe versie van de voorwaarden zo spoedig mogelijk op de website geplaatst.
  9. Indien bij deelname onvolledige en/of onjuiste (persoons)gegevens worden opgegeven, heeft Psychologie Magazine het recht de deelnemer van verdere deelname uit te sluiten en kan worden besloten het recht op de te winnen prijs te laten vervallen.
  10. De prijswinnaars worden persoonlijk per email bericht. Psychologie Magazine stuurt de NAW-gegevens van prijswinnaars naar de betreffende partner. Deze partner neemt vervolgens contact op met de prijswinnaar over de gewonnen prijs. Door deelname aan de Actie gaat de deelnemer ermee akkoord om mee te werken aan eventuele promotionele activiteiten in verband met de Actie.
  11. Psychologie Magazine heeft het recht om de winnaars met initialen, achternaam en woonplaats op de website van Psychologie Magazine bekend te maken.
  12. De eventueel verschuldigde kansspelbelasting komt voor rekening van Psychologie Magazine.
  13. Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd. De prijzen kunnen niet worden ingewisseld voor contanten of voor een andere prijs en zijn niet overdraagbaar aan derden.
  14. Psychologie Magazine is niet aansprakelijk voor enige schade, van welke aard dan ook, die op enigerlei wijze voortvloeit uit of samenhangt met (deelname aan) deze actie.
    Psychologie Magazine is ook niet aansprakelijk voor opgave door een deelnemer van verkeerde gegevens, voor eventueel verloren gegane inzendingen en/of voor storingen in het netwerk, hardware of software die resulteren in beperkte, vertraagde of verloren gegane gegevens van deelnemers.
  15. Alle intellectuele eigendom op de inhoud van deze site, waaronder alle teksten, afbeeldingen, lay-out, software of overige informatie, komen toe aan Psychologie Magazine.
  16. Deze actie wordt in overeenstemming met de Gedragscode Promotionele Kansspelen 2014 georganiseerd door B.V. Weekbladpers, Wibautstraat 133 te Amsterdam. Op deze voorwaarden en de Actie is Nederlands recht van toepassing. Eventuele geschillen in verband met deze actie zullen worden voorgelegd aan de bevoegde rechter in Amsterdam.

Vragen over deze Actie kunnen worden gesteld aan Psychologie Magazine via de Klantenservice telefoon 020 551 87 18 of per mail via psychologie.abonnement@weekbladpers.nl

Klachten over deze actie kunnen gericht worden aan Psychologie Magazine (zie gegevens hierboven) of aan Kansspelautoriteit.

Lees ook deze artikelen

Zo zorg je ervoor dat mensen ‘ja’ zeggen als je ze iets vraagt
Artikel

Zo zorg je ervoor dat mensen ‘ja’ zeggen als je ze iets vraagt

Wil je dat mensen je vaker iets gunnen, je helpen of eerder ‘ja’ zeggen op een verzoek? Je kunt daar meer invloed op uitoefene...
Keuzes maken? Kijk eens opnieuw naar je waarden
Branded content

Keuzes maken? Kijk eens opnieuw naar je waarden

Sta je op een keerpunt in je leven? Laat je vooral niet leiden door anderen en emoties. Volgens experts kun je beter weer eens sti...
Hoe flexibeler omgaan met je eigen regels je geluksgevoel kan vergroten
Artikel

Hoe flexibeler omgaan met je eigen regels je geluksgevoel kan vergroten

Leefregels bieden ons structuur en houvast in een chaotische wereld. Maar wanneer deze regels te rigide worden, kunnen ze ons bele...
Hoe flexibeler omgaan met je eigen regels je geluksgevoel kan vergroten
Artikel

Hoe flexibeler omgaan met je eigen regels je geluksgevoel kan vergroten

Leefregels bieden ons structuur en houvast in een chaotische wereld. Maar wanneer deze regels te rigide worden, kunnen ze ons bele...
De kracht van paasrituelen: waarom ze meer voor ons betekenen dan we denken
Artikel

De kracht van paasrituelen: waarom ze meer voor ons betekenen dan we denken

Eieren zoeken, het paasontbijt en de meubelboulevard: dit is wat paastradities ons brengen. 'Rituelen bieden rust in een wereld wa...
Probeer je partner niet te veranderen en 7 andere liefdesadviezen onderzoeker Tila Pronk
Artikel

Probeer je partner niet te veranderen en 7 andere liefdesadviezen onderzoeker Tila Pronk

Ach, de liefde: niets kan ons zo gelukkig maken en zo in de ellende storten. Relatieonderzoeker Tila Pronk over wat we 'fout' doen...
Wat naar vogels kijken doet met je geluksgevoel (en dat effect houdt langer aan dan je denkt)
Artikel

Wat naar vogels kijken doet met je geluksgevoel (en dat effect houdt langer aan dan je denkt)

Is die vogel nou aan het zingen of is het een roepgeluid? Is het een merel of een spreeuw? We zijn zo gewend geraakt aan het horen...
Waarom single mannen een sterkere lichaamsgeur hebben (plus: andere verrassende feiten over geur)
Artikel

Waarom single mannen een sterkere lichaamsgeur hebben (plus: andere verrassende feiten over geur)

Van onze zintuigen vinden we ruiken het minst belangrijk - uit recent onderzoek bleek zelfs dat we het zelfs eerder zouden opoffer...
Floreren is noodzakelijk voor onze gezondheid – maar hoe doe je dat?
Artikel

Floreren is noodzakelijk voor onze gezondheid – maar hoe doe je dat?

Wie floreert, ervaart plezier in het dagelijks leven, kan zich ontplooien in zinvolle activiteiten en relaties én voelt zich onde...
Slimste mens-jurylid Paulien Cornelisse: ‘Kritiek die helemaal uit het niets komt, is vaak jaloezie’
Artikel

Slimste mens-jurylid Paulien Cornelisse: ‘Kritiek die helemaal uit het niets komt, is vaak jal...

Paulien Cornelisse volgt Maarten van Rossem op als jurylid bij De slimste mens. In Psychologie Magazine schreef ze over haar belan...
17121