Adverteren

Psychologie Magazine heeft met haar vele merkextensies diverse mogelijkheden voor adverteerders. Adverteren kan zowel in ons magazine, als op onze site, in onze nieuwsbrief en op onze social media kanalen.

Het merk

Psychologie Magazine is een multimediaal merk dat lezers daadwerkelijk meer inzicht in zichzelf en in anderen geeft. Met zinvolle artikelen en verrassend concrete adviezen, gevat in een heldere lay-out, reikt Psychologie Magazine haar lezers de handvatten aan om het beste van hun leven te maken. Naast wetenschappelijk nieuws en inspirerende reportages brengt Psychologie Magazine ook interviews en persoonlijke tests. Op het drukbezochte psychologie.nl zijn de tests het meest geliefde onderdeel, en ook de Psychologie Academie leverde al 45.000 tevreden online cursisten af. Psychologie Magazine is een merk dat op alle platforms, in print en online, blijft werken aan haar rol als coachend medium.

Meer weten over Psychologie Magazine?

Meer weten over Psychologie Magazine, haar publiek, customer journey of samenwerkingsmogelijkheden? Bekijk de Psychologie Magazine mediakit 2024 voor meer informatie.

Sales

Neem contact op met de sales-afdeling van Roularta Media om alle mogelijkheden te bespreken.

E-mail: advertising@roularta.nl
Telefoon:  020 – 210 5459

Voorbeelden van online samenwerkingen

Lees ook deze artikelen

Mariska van der Klis ging op pelgrimstocht: ‘Stap voor stap kom ik waar ik moet zijn’
Artikel

Mariska van der Klis ging op pelgrimstocht: ‘Stap voor stap kom ik waar ik moet zijn’

Na het verbreken van een lange relatie loopt Mariska van der Klis de ruim duizend kilometer lange pelgrimsroute Via de la Plata, d...
Dit is waarom we in de zomer meer zin in seks hebben
Branded content

Dit is waarom we in de zomer meer zin in seks hebben

Van barbecues en stranddagen tot vakanties en festivals. De zomer heeft veel te bieden als het om plezier gaat. En ja, dat geldt o...
Wat je voelt bij het wereldnieuws heeft nu een naam: hypernormalisatie
Artikel

Wat je voelt bij het wereldnieuws heeft nu een naam: hypernormalisatie

Je ziet een overstroming op het nieuws, hoort over oorlogen en woningnood, en toch ga je verder met je dag alsof er niets aan de h...
Wat je voelt bij het wereldnieuws heeft nu een naam: hypernormalisatie
Artikel

Wat je voelt bij het wereldnieuws heeft nu een naam: hypernormalisatie

Je ziet een overstroming op het nieuws, hoort over oorlogen en woningnood, en toch ga je verder met je dag alsof er niets aan de h...
Zo ziet ADHD eruit bij vrouwen: ‘ADHD verandert met je hormonen mee’
Interview

Zo ziet ADHD eruit bij vrouwen: ‘ADHD verandert met je hormonen mee’

Bij ADHD denken we vaak als eerste aan drukke jongens. Maar vrouwen hebben het net zo goed en ervaren de symptomen zelfs sterker d...
De inzichten van Sholeh Rezazadeh: ‘Het is moeilijk om hier echte vrienden te maken’
Interview

De inzichten van Sholeh Rezazadeh: ‘Het is moeilijk om hier echte vrienden te maken’

Aan sommige dingen in Nederland kan schrijver en dichter Sholeh Rezazadeh maar niet wennen, zoals al dat gehaast en die eeuwige ag...
Mariska kreeg op haar 49e de diagnose ADHD: ‘Nu kan ik zijn wie ik ben’
Artikel

Mariska kreeg op haar 49e de diagnose ADHD: ‘Nu kan ik zijn wie ik ben’

In de eerste aflevering van de podcast 'Als het al die tijd ADHD was' vertelt Mariska Pinxt van Iersel over haar keuze om zich op ...
Column Marieke de Wit: ‘De dag waarop je kind je de scheiding verwijt’
Column

Column Marieke de Wit: ‘De dag waarop je kind je de scheiding verwijt’

Ze wilde praten over iets waarmee ze worstelde, had ze van tevoren aangekondigd. We liepen door de duinen die zomerse middag, mijn...
Hitte maakt hitsig én humeurig: 3 psychologische zomereffecten
Artikel

Hitte maakt hitsig én humeurig: 3 psychologische zomereffecten

De zomer doet meer met ons dan we denken. Van een beter humeur tot meer conflicten en een verhoogd libido – de warme maanden beÃ...
Wat je voelt bij het wereldnieuws heeft nu een naam: hypernormalisatie
Artikel

Wat je voelt bij het wereldnieuws heeft nu een naam: hypernormalisatie

Je ziet een overstroming op het nieuws, hoort over oorlogen en woningnood, en toch ga je verder met je dag alsof er niets aan de h...
79609